tirsdag 1. januar 2008

1.dag i et nytt år!

GODT NYTTÅR! til dere som ser innom her.Sitter og lar tankene fly litt,litt meditasjon kanskje nå på årets første dag.Ingen nyttårsfortsetter har jeg satt meg fore-ikke direkte ihvertfall.
Klarer ikke å gjennomføre dem i alle fall:)
Men noen tanker har jeg jo for det nye året. Skal jeg få mer hjelp med min trøbblete rygg?
Kanskje....kan jo håpe!

Håper også at noen av mine quiltemøster og flotte stoff kan bli til noe,om ikke så mange......bare litt.Skal nok prøve å leke litt i det fantastiske quilteprogrammet EQ også.Ja,her må jeg se hva det kan bli til. Nye foto skal tas,noen skal nok lekes med på PC'en.

Flere lydbøker ligger klare og venter.


Så håper jeg å holde kontakt med mine gode mailvenninner også dette året. Det er godt og inspirerene.Samtidig å lese på de to maillistene jeg er med på.Må også holde kontakten med mine "badevenner",som jeg tror jeg fortsatt vil treffe 2 ganger pr.uke.

Ja,tankene kan gå videre utover her i januar...........

Ingen kommentarer: