onsdag 21. juli 2010

Tur i svømmehallen.

Ja,jeg må passe på å myke meg opp litt.Ikke så lett i sjøen her.Ankommer til åpningstiden kl.12....litt sent,men slik er det på sommeren.Drar kortet så jeg ka komme inn,finner et garderobeskap og får kledd av meg.På vei til dusjen i mine rosa croxlignende badesko (redd for fotsopp)så står vi der noen med sine Rubenskropper,og noen unge,syltynne og når vask av hår og kropp er unna og badedrakten er halt på så stiger man ned i terapibassenget..oh,deilig!!Tar et raskt overblikk.Er det noen å snakke litt med tro?Det er jo sosialit og hyggelig.Hvis ikke begynner jeg med mine øvelser som er lagret på harddisken min....og da går det jo av seg selv.Fikk en liten prat.Så er det gått en time ca.og jeg stiger opp til mine rosa badesko og nok en tur i dusjen,og klærne på.Det var deilig!!
Er privatsjåføren min på plass tro...gubben er grei sånn.Tar fram mobilen og ringer og vips så er han der raskt.Heldig er vel jeg.
Så er det litt handling før vi drar hjem til en vlfortjent lunsj.

Ingen kommentarer: