torsdag 2. desember 2010

Printer

Så var dagene talte for min Hp printer,bare litt over to år gammel.Ergelig også sånn like før jul.Men printer må man jo ha.Vi har en gammel Hp printer til her,men den godtar ikke nye Windowsversjoner som Vista og Windows7.Nei,den godtar bare XP og da så.Fikk et tips av Sløvi på QS-lista.Ble litt surr med den bærbare.Fikk ikke lagt inn programmet.Hmmm!!Vi tenkte og grublet en del her.Tok den bærbare opp nær ruteren.
Så prøvde jeg igjen,nede denne gang,og vips så ville programmet innstalleres og jeg kunne skrive ut fra 1.etg. for første gang på år og dag.Scanne kan den og og tilogmed skrive ut bilder på fotopapir 10x15,ja etter at jeg plundret en del.Leste bruksanvisningen på nytt.Og tenk så var det bare to små duppeditter som skule skyves på....og da kom flotte bilder ut i full fart.Det var gøy.Det er nok en del flere finurligheter som må utforskes etterhvert.
Nå glemte jeg nesten å fortelle at det dreier seg om en Canon Pixma!

Ingen kommentarer: